Voor onze vestiging in IJsselstein zijn we op zoek naar iemand die onze klantenservice wil komen versterken voor 32 of 40 uur in de week. Ben jij diegene die vlot en soepel met klanten kan communiceren? En ben je oplossingsgericht? Kom dan eens langs voor een gesprek en wie weet kunnen we iets voor elkaar betekenen!
Wat ga je (met name) doen:
Ondanks dat je voornamelijk verantwoordelijk bent voor het contact met onze klanten en leveranciers via telefoon, e-mail, WhatsApp en social media kanalen, is de functie veel breder. Je voert namelijk ook diverse administratieve handelingen uit zoals o.a. het aanmaken van bestellingen en retourverwerking. Last but not least houd je je bezig met het (product)onderhoud van onze webshops.
We houden met je werkzaamheden zoveel mogelijk rekening met wat je echt leuk vindt om te doen en je sterke kanten!
Werkdagen en tijden:
Je werkt normaal gesproken op maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 17:30.
Wat verwachten wij van jou:
• Je beschikt over minimaal MBO 3 werk- en denkniveau.
• Je bent vlot met computers (Windows / Office).
• Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift en met de juiste zinsopbouw schrijf jij de perfecte zin!
• Je bent op zoek naar een baan voor de lange termijn.
Wat wij bieden:
Een leuke, zeer gevarieerde en zelfstandige baan binnen een gezellig en hecht team in een informele omgeving. We zijn niet te beroerd om je een mooi salaris te geven. We stemmen dit samen met je af op de diversiteit van je taken, ervaring, opleiding en andere kwaliteiten. Er zijn diverse doorgroeimogelijkheden beschikbaar welke mede afhankelijk zijn van je competenties.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld!